Lördag

Kom nyss hem från att ha varit ute med massa polare osv. Tänkte berätta om båda Öland och Grekland nu men bilder får ni senare för sitter vid min andra data just du o har alla bilder på den andra.

Öland- Kunde haft bättre väder men hade ändå sjukt kul med Amanda och Carro! En heldag på stranden med stekande sol och en awesome sista natt. Under dagarna där åkte vi gokart, grillade, badade, solare, träffade nytt folk, shoppade och hade det bra. Va bara där i mindre än en vecka dock för att jag skulle till Grekland. Kom hem på fredagen och va hemma i ca 10 timmar. Packa om o vidare till arlanda.

Grekland- Åkte till en Ö som heter Korfu med mamma och pappa. Första semestern utan brorsan så jag såg resan mäst som en chill o stekar vecka. Sol och bad hela dagarna med ca 30 grader dygnet runt. Åt sjukt god grekisk mat och köpte lite fina saker. Dock var det inte så billigt där så det blev inte så mycket. Lärde känna en familj där med 4 barn i min ålder.. eller nästan i min ålder. Så kvällarna blev inte lika tråkiga som jag trodde att dom skulle bli. Hade en sjukt bra vecka i corfu och var inte alls taggad på att åka hem, men sånt är livet. Nu är jag hemma i skiten igen 

Bildbomber kommer senare ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0