God morgon

Nu har jag nyss vaknat och ätit frukost och pratade precis med Fia i telefon. Nu ska jag duscha, fixa mig och sen åkte till henne. Vi ska kirra lite ärenden och ikväll ska vi till Stockberget tror jag. Massa folk ska förhoppningsvis dit annars tror jag att jag ska träffa William. Skulle egentligen träffat Andrea idag som jag inte träffat på evigheter men hon hade tydligen match och massa saker men vem vet, kanske hinner träffa henne ikväll om jag har tur! I morgon åker hon och Anton till Dalarna på en liten romantisk wekend.. nej skojja bara, Antons pappa bor där om jag inte minns helt fel. Nu måste jag duscha! PUSS

Ska gästblogga hos Andrea medan hon är i Dalarna också så checka in där! http://andreaviktoria.blogg.se


Saknar dig älskling!


Postat av: andrea hedenstedt

asså jag älskar dig roliga fan.. hans pappa bor i skåne hahaha! langar lösen och sånt imorgon! älskar dig du är en så otroligt fin vän! <3

2011-08-11 @ 18:03:50
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0