02.20

Hejsan svejsan! Kom nyss hem och nu ska jag bjuda på massa bilder och berätta om min dag! Förs vill jag bara säga att jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men ibland hinner man inte med allt och då måste man prioritera! Idag vaknade jag vid 1 och träfffade Mickan Carro och Ada. Vi träffade Aniss en snabbis och sen skulle Ada och Mickan på match. Efter typ 3 min skulle Carro träffa Sofia så jag åkte och träffade Linn Basse Peter och Daniel. Va med dom till typ 6. Vid 6 åkte jag till Karlaplan och träffade Sofia Kalle och Johannes. Va hos dom en stund och sen åkte jag och Sofia hem mot örbt igen. På vägen hem träffade vi några trevliga killar och va med dom en stund. Den snällaste hette faktiskt Simon. Sen slutade kvällen som vanligt med att vi träffade Maxi Viktor Haralt och CO!

Här är bilder från idag!





Postat av: Anonym

har tjejen på 5te bilden blogg?

2011-08-13 @ 11:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0