Onsdag

Idag har hela min morgon gått åt att ligga och kolla på "one tree hill", fan vad jag är inne i det. Och det är faktiskt ganska skönt. "Livet är inte som en film, med lyckliga slut, det är därför folk betalar för att få se det"
Vid halv 2 ringer Carro mig och säger att hon och några är påväg till mig, jag får rätt brottom kan jag lova. Nu är jag nyduschat och väntar på dom, snacka om att jag va snabb!

Ska bjuda på lite roliga bilder också, och inte bara från sjukhuset.
Den här bilden gör mig lycklig


Postat av: Mamsen

Den gör mig också lycklig! Jag längtar tills nästa semester som vi har tillsamanns. Snart ska vi åka till Tyskland. Det ser jag fram emot. Puss på dig!

2011-05-21 @ 08:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0