Inläggning

Om mindre än två timmar ska jag åka till sjukhuset, med packad väska och allt. Nu blir det där äckliga rummet mitt hem i en vecka, fyfan.

 

Vet inte exakt vad jag ska göra där idag men i morgon bitti, redan vid halv 6 ska jag upp, då blir det operation.


Jag är både rädd och nyfiken. Det är som att jag är på en sida av en bro. På min sida börjar gräset ruttna och blommorna vissna. Jag vet att gräset är grönt och blommorna blommar för fullt på andra sidan bron, men bron är inte helt säker. Det finns en risk att den rasar när jag är uppe på mitten. Men jag har ändå inget val, för på min sida av bron kan jag inte stanna hela livet..  

Postat av: Sandra

Va gullig text :) Det kommer gå bra Elin eller Rosen kanske är mer passande ? :)

2011-04-03 @ 17:45:43
Postat av: Cornelia

Vad ska du operera?

2011-04-11 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0