Gästbloggning av snygging

Ååhh vem då undrar ni nu?
Jadu, det kommer ni få veta senare. Jag är en av Elin's bästavänner och går i samma skola.
Snart ska jag tyvärr min älskling in på sjukhus och jag vet att jag kommer sakna henne sjukt mycket.
Men jag vet också att det kommer gå jätte bra för henne och snart är hon på fötter igen, friskare och gladare än någonsin. Ni som inte känner Elin lika bra som jag vet inte viken underbar vän hon är. Hon stöttar alltid en och finns där alltid, man kan prata med henne om allt och hon är oftast glad.

Som jag sa Elin, jag vet att du kommer klara dig allderless utmärkt och jag kommer och hälsa på dig så ofta jag kan! Du kan alltid komma till mig när det är något, jag finns alltid för dig. ♥
Nu ska ni få veta vem jag är.



Där kom det lite snygga bilder på mig och Elin!
Vi hörs! / Caroline



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0