Bowling och Tivoli!

Idag kom vi fram till Oskarshamn vid 2. Då åkte vi till mormor och åt lunch. Vi åt lax, apgott! Vid 5 åkte vi och körde bowling, jag sög. Men jag får skylla på operationen.. är inte van att bära tunga saker eller anstränga mig något efter det. Sen kom vi hem vid 7 och då åkte jag och mina två kusiner Julia och Johanna till Johannas kompis. Hon har tre valpar som bara är 5 veckor. Ni får massa bilder på dom när jag kommer hem! Hur söta som helst! Sen vid 8 åkte jag och Julia ner till hamnen. Det var ett litet tivolli där så vi åkte lite karuseller och spelade på lite lotterier. VI VANN EN SÅN DÄR JÄTTE-MARABOU! Snacka om lycka! Men nu ska jag kolla på film. Hörs i morron. PUSS

Lite bilder jag hittade på deras data!

OMG! Känner inte igen mig själv... plus.. vart fan är min rumpa!?



Här är en bild från Tunisien:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0