radera dagen ur mitt liv

Den här dagen har varit så fucking jävla onödig i mitt lin. Seriöst inget bra har hänt idag.
Dagen börjar med att jag missar bussen och får vänta på nästa buss i en kvart. När jag väl kommer till skolan skyndar jag som fan för att få komma in till sammlingen, men eftersom jag var 5 minuter sen fick jag vänta i cafét i en timme. Sen får jag reda på att jag inte har en ända leksion på hela dagen. Fan vad najs tänker jag och att jag ska få mycket gjort under dagen. Öppnade jag någon bok ensengång, nej. Jag jobbade inte ett skit på hela dagen, det gick bara inte att jobba idag.
Sen går mina koss också sönder som jag haft 3 dagar, YEY. Sen låser jag in mina nycklar i skåpet så jag måste bryta upp låset som jag har haft i en dag, ännu mer YEY.
Efter skolan åkte jag in till stan för att försöka få nya koss på min garanti men icke sa nicke, det fick jag inte. Åkte hem för att plugga men har jag gjort det (?) NEJ. Men nu jävlar!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0