OMFG, jag blir en läslus

Alla som känner mig vet att jag aldrig läser böcker, verkligen bokstavligen aldrig. Har aldrig läst ut en bok utan bilder utanför skolan någonsinn.
I alla fall, idag läste jag en bok (och lyssnade samtidigt) men i alla fall, jag läste också och jag blev så insatt så jag kom till sida 130, det är ett mirakel, för mig i alla fall.
Det där med att jag lyssnade samtidigt är för att jag typ har dyslexi och då lyssnar man på en röst som läser boken samtidigt som man själv läser med i texten.
Fast jag gjorde det tyvär bara för jag var tvungen för en sak i skolan.. haha minus där.


sjukt bra bok! Läst ut den nu också. Rekomenderar verkligen. Den handlar om 3 ungdommar som träffas och blir kompisar. Sen händer det massa saker men dom, kärlek våld och äventyr.


Postat av: jennifer

ÅH den är så jäävla bra!

2010-09-19 @ 00:34:44
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0