Med Albin inatt


Idag har jag hunnit med massor! Först varit i skolan och hate tre leksitoner! Oftast har vi bara en så det känns mycket med tre. Efter skolan gick jag och Andrea och hämtade Albin. Anne ska bort så han sover hos mig inatt. När vi hade hämtat han drog vi hem till mig en stund och sen åkte vi till kaninbuer och träffade alla i örby F92. Sen gick vi hem till en tjej i laget och åt middag. Skit kul och mysig kväll! Efter det åkte jag och Andrea hem. Hemma var Albin och väntade på mig. Vi gick ut på en långprommenad. Träffade Linn August Viktor Gustav deras komis patrik och hans kompis, var med dom till 10 och sen drog hem. Nu sitter jag och Albin i mitt rum och myser. I morgon är det skolfotto.. hoppas det går bra. Har inte bestämmt mig vad jag ska ha än men ni får se outfitt i morgon. Nu ska jag sova för mitt huvut är dött!

fortsättning på min vecka:

Torsdag: skola och match med 92
Fredag: skola och match med mitt lag
Lördag: Örbydagen och middag med kusinerna
Söndag: Andrea och träning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0