idag + igår

Igår spelade vi två matcher, en mot tumba som vi vann med 4-2 och en mot bele barkaby som vi förlorade med 5-1 typ. En visnt räckte inte så vi är redan ute.. inte kul. Själv kunde jag spela 5 min av två matcher och fler i vårt lag var inte helt frisa så vi hade inte ett fullt lag häler. Aja, hej då SM helt enkelt.
Efter det åkte jag hem och chillade. Tråkde med Mickan och Linn på dagen. Träffade Klara-Fina Seif August Viktor Marcus Gustav Viktor och Oskar, vi grillade hela kvällen och hahde det chill. en enligt vissa var det en skit tråkig kväll men för min del helt okej! Kom hem till K-F vid 12 och somnade direkt. Nu sitter jag i hennes rum med hennes data, i ska ng äte frukost snart och sen ska jag hem och fixa mig. Ingenaning om vad som händer idag, vi får se!

Bildlöstinlägg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0