emokillar

Vissa emo killar kan vara så jävla snygga, men vissa så jävla vidriga. Nej men jag har faktiskt inget emot emokillar.. fast jo jag har jävligt mycket emot vissa saker. Okej nu ska jag göra en liten lista:

Emostuff:
Svart hår- Älska, det är det ända killar får göra medsitt hår. Klippa det såklart men färga svart om man är lite emo är helt ok.
"Emofrissyr"- Funkar as bra. Det är lite som fjårtisfrillan fast ligger ner och luggen hänger lite mer, as snyggt.
Persingar- vet inte hur det stavas, men det är i alla fall så jävla hätt. I ögonbrynet, tungan eller läppen är sexigast. "Snakesbeets" eller vad det nu heter är vidrigt därimot, alltså när det är persingar som sitter spegelvänt mot varandra.
Mörka emokläder- Sexigt men kommer aldrig bli snyggare än chinos och sånt snyggt!
Skära sig och gilla blod- Läskigt, vidrigt och onödigt!
Sminka sig- Det är lite över gränsen. Högst lite lite mörk ögonskugga
Nitar- najs men det finns en gräns.. Förmycket är inte najs


ritade ett emo idag i skolan när jag inte hade något att göra. Jag och Linn satt och diskuterade varför jag tyckte det var najs och varför hon inte tyckte det var nasj med emos.
Det finns helt enkelt en gräns vad som är najs och vad som är bajs med emos.. Precis som med fjårtisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0