svar på frågestunden

Även om jag inte fick så mycket frågon ska jag svara så ärligt jag kan.

Postat av: Hannah

Vilken skola går du i?
Svar: Jag går i kunskapsskolan i Enskede i 8onde klass.

Har du börjat tänka på gymnasiet?
Svar: Jag har verkligen inte börjat att tänka på gymnasium än. Sånt vill jag inte tänka på för tidigt.

I så fall, vilken linje?
Svar: Jag vill bli vetrinär, har viljat det ända sen jag var liten. Så någon linje som hör till den linjen i så fall. Vet inte vilken linje det är ens, är inte så insatt än somsagtvar.

Postat av: Viktoria http://viktorial.devote.se/

Fin blogg! Ursäkta om jag frågar men är du oskuld? :) Ha det bra!
Svar: Ja, jag är oskuld och känner ingen sträss över det som vissa andra gör. Tycker man ska vänta tills den rätta. Man är bara oskuld en gång. 

Postat av: Hemlig

Hej!
- Vad är din favoritfärg på kläder?
Svar: Beror absolut på vilket klädersplagg det är.

- Har du varit kär någon gång?
Svar: Det är en svår fråga för mig. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande så egentligen inte. Men sen har jag känt att jag verkligen älskar en person och bara vill vara med den, då har det inte gått. Men jag vet inte. Ja och nej.

- Röker du?
Svar: Mamma vill egentligen inte att jag ska berätta det i bloggen, men ja det har jag gjort. Men efter mycket isidenter nu på slutet ska jag verkligen sluta, helt.

- Dricker du?
Svar: Nästan exakt som svaret ovan. Ja, det har jag gjort för mycket nu på slutet och ska inte göra det på en lång tid igen. För mycket har hänt som jag ej vill ta upp i bloggen. 

Postat av: rebecka http://endastbecka.blogg.se/

vem är din allra bästavän?
Svar: Jag har 5 bästavänner. Vill inte såra någon nu men om jag ska vara helt ärlig så det är såhär jag känner. Linn och Amanda som går i min klass är helt klart mina bästvänner. Ada Carro och Andrea som går i min parallel klass är också mina bästavänner. Alla vi är sjukt tajta!

är du oskuld?
Svar: Läs längre upp

hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden ungefär?
Svar: Gud va svår fråga. Förut shoppade jag betydligt mer än vad jag göra nu. Nu shoppar jag inte så mycet längre för jag känner att jag inte behöver något nytt. Men jag kan inte säga hur mycket jag spenderar på kläder i månaden, för jag vet inte.

hur brukar din helg se ut?
Svar: Alltid match, och ibland på både lördag och söndag, fotboll och innebandy. Sen spenderar jag all min tid med mina kompisar. Vi gör olika saker. Allt som andra normala ungdommar gör i vår ålder tror jag.

vad fick dig att börja blogga? :)
Svar: Jag har bloggat länge med många olika personer i olika bloggar. Den här bloggen gillar jag mäst och har haft längst. Men det som fick mig att börja blogga var nog att få skriva av sig lixom. Jag känner aldrig press på min statestik eller något sånt. Jag skriver bara för att jag tycker det är kul. 

Postat av: Nahom

Might as well give it a shot.
Inga bra frågot, men öhh...
Hur social är du? :P
Svar: Haha jaa du, mina närmsta ser mig som en social och öppen person. Det gör jag väl också.

Postat av:

Har någon nära till dig dött? Hur reagerade du?
Svar: Ja, någon nära till mig har dött. Men för att förklara allt om det skulle jag behöva skriva en bok. Jag ska försöka formulera mig kort. Det hände för några år sedan, och jag har än inte accepterat vad som hänt. Tog allt väldigt hårt och gjorde saker jag nu ångrar. Men hur tror du man reagerar när någon man älskar dör?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0