Söndag: innebandymatch

Imorse spelade jag match mot sköndal. Vi vann med 5-0, enkel match. Men deras jävla kapten knuffa mig över sergen så jag typ voltade över. Fick ett brännsår på knät, fan vad det svider. Dom fick typ 3 utvisningar men kunde gått fått 10 till. Fan va fult dåliga lag kör bara för att dom inte får tag i bollen, blir sjukt irreterande.

När jag kom hem har jag chillat och bara tagit hand om mig själv; duschat, rakat benen mm, haft ansiktsmask, klippt naglarna, tagit nagellack och gjort lite mer saker.
Nu ska jag snart äta lunch och idag ska jag nog bara chilla hemma. Ska försöka hinna med; att kolla på idol (3 avsnitt på datan), läsa ut min bok (tillsammans andra boken), läsa en till bok (kysst av spriten) och sen till sist kanske man hinner plugga lite. Men vi hörs senare. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0