pannkakor

Hellu Anna här!
Dagen i skolan var väl bra tror ja haha, det var ingeitng som var så jobbigt.
Hade hemkunskap idag vi gjorde pannkakor och kreps tror jag att det hette men jag gillade inte de så mycket så jag typ slängde hela mig höhö, men pannkakor var det jag som gjorde tycker faktist att jag gjorde ett bra jobb haha! Men om jag ska säga så är jag ganska bra på att göra pannkakor. Haha johan och gustavs blev ju också "jätte fina" hahaha! Tror att de gjorde något fel..
Men men nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på lite musik ska snart byta om till match kläder, har match med 95erna mot dj (damjuniorerna) så måste tagga! Men vet förästen inte om jag kan springa... har tyvär jätte ont i mitt ena ben.. aja hare gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0