*Pang!* så blir du dum i huvudet på en nanosekund

Nämen tjeeeenare!
Har inte haft lust att klicka mig in på datorn idag, så däför har jag inte skrivit nått, men ingen större skada skedd eftersom att det är så många andra trevliga människor som också gästbloggar.

Ja, vad har jag gjort idag? Jag har varit i skolan som dom flesta andra ungdomar har varit. Började 8.15 och slutade 16.00, så jag har alltså spenderat ungefär 8 timmar i skolan idag, awesome..!
Hade bip-test på gympan, gick väl hyffsat okej, kunde gått bättre, men jag var inte riktigt taggad för att springa som en idiot fram och tillbaks i en gympasal. När jag kom hem vid halv fem så proppade jag i mig en Twix och en chokladboll. Nu tänker ni säkert att jag är största jävla tjockisen, men det är jag inte, jag njuuuuuuuter. Efter det så gick jag hem till pappa för att äta middag. Efter middagen så drog jag i mig en kopp kaffe och några rutor choklad.. Ja, det är väl vad som har hänt idag. Skriver väl ett till inlägg imorgonbitti om jag orkar.

Ha det gött!

Postat av: elin

Skriv ditt namn KF ;)

2010-10-19 @ 12:33:20
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0