Onsdag

Coola fjårtiwzar vi var! HA-HA Alla är seriösa också.. Andrea var typ förebilden haha fan va patetiska vi var.
Aja, random fotbollsbild från ett läger för ca 4 år sedan.


Snart har jag fotbollsträning men tänkte hinna blogga lite snabbt innan.
Idag har inte varit en vantlig dag. Hade idrott som första leksion idag och gissa vad som händer. Vi spelar ruggby och jag får bollen fel så sen åker rakt på mian fingrar. Tre fingrar på min vänsterhand (tur i oturen att det var dänster i alla fall) dör och jag får skit ont. Fick gå till skolsyster och hon säger att jag måste till sjukhuset. Jag och Carro åker iväg och 3 timmar senare var vi klara, en spricka i fingrat och en rejäl stukning. Inte alls kul eftersom det är innebandy match i helgen. Men men, den ska jag spela hursomhaver.
Efter det gick jag och Carro ut med Albin och tog massa bilder, dom får ni ikväll.
Nu är det träning, CHAO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0