Och vem fan är du?

Ja, det tänker ni nog nu. Så jag ska förklara lite kort vem jag är.
Som ni ser så ska Elins kompis Malin gästblogga här, men det ska jag också, roligt va?

Jag skulle som sagt berätta lite om mig själv, så jag kanske ska börja med att berätta vad jag heter. Jag heter Klara-Fina, men jag går under namnet K-F. Ja ni, vad kan jag skriva mer om mig själv.. På fritiden så spelar jag innebandy, dömer knattar i innebandy, fotar, åker longboard när vädret tillåter det eller så ligger jag och sover. Som alla andra människor så älskar jag musik. Under mitt 14-åriga liv så har jag nog lagt ner ganska många tusenlappar på konsertbiljetter.. Några artister som jag har sett är Elton John (fråga inte varför..), U2, Kiss, Kent, Lars Winnerbäck, Damian Marley & Nas och om några veckor så ska jag se min älskade Håkan Hellström.
Jag bor ute i Örby/Bandhagen men jag går i skolan ute på söder. Jag har som dom flesta ungdomar skilda föräldrar, men jag och min brorsa bor inte hos min pappa. Den enda anledningen till att jag inte bor hos min pappa är för att jag inte vill bo i en flyttkasse. Sen så är jag ganska bekväm av mig, jag trivs bäst hemma..
Just nu så kommer jag inte på något mer, förutom att jag oftast är ganska översocial, överspeedad och alldeles för stor i käften. Så det mesta som jag kommer att skriva är nog rätt konstigt och totalt men ointressant, men vad gör man inte för Elin?

Ha det gött folket!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0