Nu Är Bloggen Min

Okej people. Mitt namn är Malin Larsson och har blivit tillsagd av Elin att gästblogga lite då och då den här veckan. Saken är den att jag själv är sämst på att uppdatera i min egen blogg så vi får se hur det här går.

Aa, jag heter som sagt Malin och har kännt Elin sen hon föddes. Hon och hennes storebror Andreas är som mina syskon och jag och Andreas hänger ihop i stort sett...jämt. Jag bor i Årsta med mamma och lillebror, är 17 år gamal, går i skolan i Frans Schartau där jag läser Handel/Administration, på helgerna gillar jag att ligga hemma med en bra bok.....aa, nej kanske inte riktigt. Jag är en väldigt social och pratsam tjej som ibland kanske borde tänka på att vara tyst, har en ovana att säga mer än jag borde. Nej vafan, är sämst på sånt här. Jag ska försöka att uppdatera så ofta som möjligt, skriva om massa bajs så ja hoppas ni läser! Fråga gärna saker om ni vill också, svarar på allt:)
Om ni fortsätter läsa så kan jag avslöja massa hemligheter om Elin.......


Postat av: elin

nej det gör du inte din jävel :P tack igen <3

2010-10-17 @ 21:51:36
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/
Postat av: Malin

haha joo :) ingen fara, hoppas nån läser råå haha <3

2010-10-17 @ 22:07:09
URL: http://malinlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0