Hatar Måndagar

Hallååå.
Är hemma från ännu en skoldag. Jisses, jag som trodde att gymnasiet skulle vara mindre jobbigt och mer kul än grundskolan. Icke. Att 2an är det jobbigaste året stämmer också. Nej det håller inte.

Nu ligger jag som en utslagen fisk i min säng och käkar mandariner. Det är enligt mig det bästa med vintern; mandarinsäsong. Så jäkla gott. När jag är klar med mitt degande så ska jag på måndags-fika med Linda. Vi kommer antagligen endast att prata om Alperna. Är så jäkla taggaaaad! Vecka 9 så åker jag, Linda, 3 tjejer till samt 11 grabbar (bl.a. Elins bror Andreas) till Alperna i Frankrike. En hel veckas skidåkning och festande! Kan ju inte bli bättre!? Ååååååh vill åka nuu :( Ja så det är så min kväll kommer se ut, borde antagligen gräva ner mig i turism-boken men det orkar jag inte.
PoK. /Malin


Jag och Andreas förra sommaren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0