God morgon..

God morgon på er!
Jag somnade vid 3 och klockan ringde halv 6 så jag har sovit i ungefär 2 1/2 timme. Att det var totalt bäckmörkt ute när jag klev upp gjorde inte hela saken bättre..

På dagens schema så står väl skolan överst. Funderar på att ta longboarden till skolan, det var ett tag sen..
I skolan så ska vi ha bip-test, hej IG säger jag bara.
Efter det så måste jag åka hem och städa huset så att mamma inte får flip när hon kommer hem från Italien.
Och efter det så ja, vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Lägger mig väl troligtvis på soffan och sover någon timme eller två.

Ha det gött folket!

Postat av: elin

Skriv vem som gästbloggar i varje inlägg ;)

2010-10-19 @ 12:27:34
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0