gästblogg

Tjabba haha jag ser att det inte är jag som gästboggar hos elin men jaja!
Jag heter anna kallas ofta för anna p i mitt och elins innabndy lag, ja jag och elin spelar i samma innebandy lag Och jag vet inte hur länge jag och elin har kännt varandra haha aja.
jag och elin var mycket med varandra när vi var lite mindre men har ej blivit av på länge det är synd..
Om jag ska säga är inte bloggade min grej änven fast jag har en egen blogg www.annsons.blogg.se men den håller sig inte alltid uppdaterad så ni vet.
Jag är mer en sport tjej haha går både på fotboll och innebandy, det är många som fråga vilket som är den roligast men jag kan faktist inte välja mellan de...
Aja nu har jag berättat lite om mig själv så nu ska jag dra mig till tv och kolla på någon rolig kanal!
Ses!

knas bild på mig och lovisa i skolan haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0