Fullt upp!

Därför inte kunnat blogga något förräns nu, förlåt! Förs varit i skolan till 3 för jag hade ph, vilket betyder att man måste stanna i skolan en timme och jobba. När jag kom hem vid halv 4 tog jag ut Dixi och Albin till halv 5 med Carro. Sen när jag kom hem gick jag och Linn direkt till willys för att köpa matsäck till badet i morron. Ska åka till Eriksdalsbadet för att göra simmtest. Ska bli kul men ändå hämskt att visa mina fula ben, funderar på shorts. Sen va det direkt iväg till innebandy träning och nu kom jag nyss hem från den har har duschat. Vi fick ta farväl av en av våra tränare som slutat, nu är det bars Amanda kvar. Vi älskar dig för det och det vet du! Inte för att hon läser min blogg menmen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0