fotboll är mitt liv

Imorse väckte Caroline mig vid 11, kände mig helt död då.
Vid 12 åkte vi till Gubbängen och kollade på en fotbollsmatch. Älvsjö AIK f96 - Hammarby f96 och Älvsjö vann med 3 eller 4-0. Vi kollade med Linn Andrea Petra och Ellen. Sen träffade vi Jennifer och hennes två kompisar en liten stund där. Känner några av dom som spelade också så det var en rolig match.
Efter den matchen åkte jag och Carro till Enskede IP och kollade på min brorsas match. Örby p93 mot Enskede p93. Det blev 3-3, en fett spännande match. Vi träffade Marcus när vi kollade på matchen så vi var med han hela tiden. Sen träffade vi Kostik, Emma och Natha en liten stund.
Efter den matchen åkte jag och Carro till Globen, vi kollade i lite affärer och åt på donken.
Vid 5 åkte jag hem och sen direkt iväg till mina kusiner. Just nu sitter jag hos mina kusiner i Sollentuna och kollar tv. Vi var nyss vid någon rockkonser men var bara där en stund. Vi ska åka dit vid 9 igen.
Imorgon har jag en tidig Innebandy match mot Sköndal, redan taggad! Hörs senare CHAO

bildlörsinlägg, sorry



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0