Fjortisar Är Grymma

Vad jag har förstått så är det mest tjejer i 14-15 års åldern som läser Elins blogg, har jag rätt? :) Om jag kollar på bilder från när jag var 14-15 år, alltså 2-3 år sen så kan jag knappt förstå hur jag kunde gå runt så. Jag och mina kompisar hängde på grönan, ung08, osv. Jätte söta var vi:) Haha fyfan, trotts att jag såg ut som skit så har jag helt ärlig aldrig kännt mig så otroligt jäkla snygg. Tuttarna vid halsen, benan vid örat, vita läppar, tuperat hår, "fjortis-raden" vid hakan. Så jäkla snygg ba.. haha. Det kan också varit den roligaste tiden i mitt liv, man gled runt och sket fullständigt i vad alla tyckte om en. Alla borde ha en fjortis-period. Det va askul.


Amanda, jag och en självutlösare i mitt badrum


Min 14-års dag


En av mina första fyllor

 
Innan elverket!! Haha..


Söta:)


"Bilden som hamnade i sthlms största fjortisar-videon"


"Blanda vodka med 2,5or.. fett smart!" Haha jisses

Jag har självklart en miljard fler bilder men dem är nog bäst att vi håller gömda.. :)
/Malin a.k.a. malinlarsson@pea



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0