Falun, toppad bildbomb


Jag mobbade Carro och det slutade med att jag bliv inslängd i ett handfat och blev blå på ryggen!


Frida och Mulle. (Frida är normallång och ja, dom är lika gammla)


Inne i Falun stan. Jag, Carl, Henning, Andrea, Frida och Linn.


Jag och Linn älskling.


Falun city.


Jag, Nisse, Henning, Andrea och Frida.


Jag skulle bädda men Linn fällde mig.


Bäddning på g!


Skön jag är.


Brudarna på diskot.


Ett sykhus brevid husen där vi bodde i, skit läskigt!


Jag och Andrea gick och väckte Kevin, Renwar och Lizardo på morgonen och såhär snygg är kevin halv 8 på morgonen. HAH, fyfan.


Kevin och Lizardo.


Jag.


Älsklingen Andrea, snyggingen Ylva i bakgrunden som inte ser så glad ut.


Somnade efter leksionen på garderoberna.


Gick i sömnen och vaknade i koridåren.


Brudarna!


Mycket dans i rummet var det ju verkligen!


Fajtades ju också en del..


Tagen av andrea 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0