Att få ett IG

Hej på er!

Får väl ta och be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat, om ni nu bryr er.. Men min kära storebror lekte med propparna hemma så vårat internet funkade inte på 2-3 dagar.. Sen så har jag inte riktigt haft tid. Menmen

Skoldagen var helt okej. Vi fick dissekera på no'n. Ett hjärta och två lungor. Jag har inga problem med blod, inälvor eller sådana saker, men lukten.. När Miguel, min no-lärare tog fram lungorna, jag höll seriöst på att spy. Det var den värsta lukten jag har känt i hela mitt liv. Trode att jag skulle spy, men det gjorde jag inte. Efter no'n så hade vi självklart lunch. Det var inte många i klassen som åt.. Jag åt en tallrik med flingor och sen så gick jag och köpte choklad. Idag så hade vi en hyffsat lång lunchrast, så vi gick till "uppehållsrummet" vid cafeterian i skolan. Där visade dom Avatar, så då satt man och kollade på film i ungefär 30 min. Efter lunchen så hade jag spanska och då fick jag mitt första IG. Lite elakt eftersom att jag fick G på två delar av provet och VG på en del och provet var i fyra delar, menmen, mitt eget fel att jag inte pluggade tillräckligt på verb och annat sånt skit.. Hade två prov idag också. Kemi och demografi. Gick väl helt okej. Gjorde no-provet efter skoltid, så jag var tvungen att skynda mig som fan till träningen. Bytte om på 1 min, rekord! Men jag kunde ändå inte vara med på hela pga. min rygg. Kulkul..

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik, som vanligt. Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer. Är jävligt pepp på att gå ut eller nått, får se vad folket ska göra.. Men på lördag så drar jag troligtvis till högdalstoppen med Tim och kollar på årets sista longboardtävling. Lite surt att säsongen redan är över.. Men snart så börjar ju skidsäsongen vilket är jävligt najs.
Det här blev ett ganska långt inlägg, men ja, jag har svårt att skriva kort, det blir så jävla tråkigt och dåligt formulerat. Men snart så kommer ju Elin tillbaks, och då blir allt som vanligt igen. YÄY!

Ha det gött folket!

Såhär kul hade jag på svenskan i tisdags.

http://open.spotify.com/track/7aToZnPlTPxSvsoHVgSWzl
Bjuder på en fin låt från Håkans nya platta "2 steg från paradiset".



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0