toppendag

Idag har jag verkligen varit på bra humör! I skolan redovisade jag steg 15 (för er som inte vet är det en ganska stor sak) och det gick jätte bra. Efter skolan va jag ute med Alle och va i hundgården. Där lekte Alle med 4 andra hundar medan jag kunde sitta o plugga lite. Sen klockan 5 träffade jag Carro och så åkte vi till träningen. Fotbollsträningen va skit kul idag. Känns kul att spela igen för tillfället... annars hatar jag mitt lag (inte alla spelare men själva laget som lag liksom.) I alla fall, nu sitter jag nyduschad i min säng, är skit trött så jag känner att jag kommer somna tidigt ikväll, skönt!

DAGENS ELIN


Riktig elinoutfit idag, kanske lite tråkig men skit sköna kläder.
Svarta tajta jeans
Tajt långt linne
Tjocktröja från bikbok, älskar dom-alla färger


Hade min nya lugg utsläppt idag


Känner att jag tar ganska mycket sånna här kort..


mobilbild, bra för att vara mobil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0