stressig dag!

Eller inte så stressig men jag har inte hinnit blogga något under hela dagen, inte varit hemma alls typ. Efter skolan gick jag ut med Albin, Linn Carro och Amanda hängde på. Efter det gick alla hem och bytte om och sen gick bussen till Liseberg, vi hade match. Amanda hängde på och kollade. Matchen va mot boo och det blevv 1-1. Vi spelade riktigt bra ibland men ibland inte. Jag stog i mål igen för vår målvakt är sjuk, inte kul alls. Sen fuckade sig mitt knä också så jag va typ handikappad. Efter matchen började vi såklart bråka med vår hatade tränare, nemner inga namn men jag tror alla i mitt lag fattar vem jag pratar om. Efter matchen hade killarna match så jag Carro och Amada stannade och kollade tillsammans med Ella och Emelie. Sen kom jag hem, åt och duschade och nu sitter jag i min soffa. Det va min härliga dag. Här är lite kort fån idag:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0