FREDAG WIHO

Äntligen helg säger jag bara. Nu ska jag berätta om min roliga dag. Efter skolan åkte jag hem och gick ut med Alle. Carro hängde med mig och när vi va ute med Alle träffade vi någon kille som heter Akam. Carro snackar typ med han. Efter det åkte jag in till stan och träffade min söta söta vän Rebecca som jag lärde känna när jag var i Thailand. Har inte träffat henne senn dess så det va fett kul att ses igen. Vi va inne i stan med henne kompis Julia. Köpte morsdag present, så snäll jag är. Vid typ 7 åkte vi hem och käkade, fast Julia åkte hem till sig. Efter vi hade ätit träffade vi Jossan och Alex. Sen träffade vi August Viktor Seif Markus och Majkel. Rebecka och Emelie var också med. Vi alla drog till Liseberg en stund och spelade lite fotboll. Kom hem runt 11 och nu sitter jag och Becca och nördar data. Det var min dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0