dagligen



1 Deo säljs överallt nästan, hm kicks åhlens.. Kostan bara 40 :- och luktar jätte gott. Inte bara frääch som alla andra utan också lite parfymigt. Rekommenderar
2 Parfym vet inte vart den säljs, fick den av mamma. Inget speciellt märke men jag tycker den luktar gått, lite citron typ. Rekommenderar
3 Ansiktskräm jag vet inte häller vart den är köpt, fick den av några kompisar som va här på middag tillsammans med lite tvålar och sånt. Luktar citron och gör huden len, men den är lite för klibbig tycker jag. Rekommenderar inte.
4 Hårspray säljs lite överallt,hm kicks åhlens.. kostar ca 60 :-. Den luktar gott men den ger inte mycket volym. Den försvinner snabbt hur håret vilket inte alls är bra. Rekommenderar inte.
5 Brunpuder Säljs lite överallt, hm kicks åhlens.. vet inte exakt hur mycket den kostar. Jag tycker den är bra för det är mineralpuder och är bättre för huden. Jag andvänder pudret endast som rough (?) för att det var en för mörk färg för mig. Men jag tycker det blir fint att bara ha på kinderna litegrann. Rekommenderar
6 Masckara säljs lite överallt, hm kicks åhlens.. Jag tycker den är bra för morsten är gummi och den gör så man får många och smala fransar, inte klumpigt allt. Den når ut till alla ögonfransar ända ut på sidorna och fyller upp hela ögat. Det som inte va så bra är att den torkade snabbt.  Rekommenderar
7 Ögonskugga Köpt på hm, kostar ca 40 kr. Jag andvänder mest den ljusbruna som är precis brevid sjuan. Jag tycker om den för det är fin färg och det försvinner inte under dagen. Det jag tycker är fint är att den glittrar mycket men det gillar ju inte alla. Rekommenderar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0