täby

Nu sitter jag i Rebeccas soffa och är sjukt trött i kroppen. Rebecca ligger fortfarande i sängen och sover. Nu ska jag berätta lite om igår. Jag vaknade runt 11 om jag minns rätt och gick upp direkt och var inställd på att gå ut med Albin. Sen fick jag reda på att jag har semester från han i 2 veckor, skönt. Så istället för att gå ut med han gick jag upp och fixade mig. Sen åkte jag till Täby och träffade Rebecca. När jag åkte dit fick jag vääääärsta flashbacken från förr förra sommaren när jag var här med Sara och träffade en kille som heter Gustav. Har har jag inte stött på här som tur var.. fast det skulle endå vara kul att träffa han efter 2 år.. men men skit samma. Får se om jag träffar han här någon gång. Känns som jag kommer vara ganska mycket här i Täby nu när jag och Becca blivit tajtare. Rebecca träffade jag i Thailand förrester för er som inte vet. Vi bodde på samma hotell och så blev vi kompisar. Tillbaka till min dag igår. När jag gick av Roslagsbanan träffade jag Rebecca och hennes kompis Sofia. Vi åkte och träffade några killar som vi hängde med på dagen i någon park och chillade. Det va inte såå kul på dagen för att var så sega men på kvällen blev det MYCKET roligare. Berättar om det snart. Ska se om jag minns alla killarnas namn.. Okej, Nicko, Gutt, Kasper, Oskar, Jonte, Theo, John och någon mer tror jag. Sen kom det en tjej som hette Clara och en till kille som jag inte vet namnet på. Frammot 6 åkte vi och åt och åkte hem och fixade lite saker... mm undra vad hahah. Sen åkte vi och träffade alla igen och chillade i parken hela kvällen men nuuu va det mycket roligare. Sen komvi hem ganska sent och somnade ganska snabbt. Undra vem som orkar läsa det här säger jag bara.... haha nu har jag fått skriva av mig men Rebecca sover förtfarandre.. åh, får väcka henne nu. PUSS hörs ikväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0