hoppbacken

I falun finns det en hoppbacke. Falun är liksom känd för den men jag tror inte att den andvänds längre. I alla fall, när vi va i falun gick vi uppför hela den backen, vilket är jävligt höggt upp. Vi gick upp bervid backen på en tappa typ, men på vägen ner åkte vi på röven, så jävla läskigt.

Kanske inte ser så hög ut, men det var jävligt höggt upp. Vi va upp på den höggsta tornet eller vad man ska säga. Man åkte hiss upp.


När vi gick ner för den, det är SKIT brant


Jag och älsklings Melinda i backen


Haha jag halkade och åkte skit fort några meter, så brant är det. Kolla mitt ansiktsuttryck...


Melinda jag och Malin i backen, sen kommer Cissi lite mobbad på sidan


När man står uppe på backen ser man inte ens hela backen, så brant är det!


Utsikten från hoppbacken


Om några KS-barn läser min blogg borde ni känna igen de här husen. Det är där vi bor med skolan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0