/elin

Facebook laddar så tänkte göra ett till inlägg.
Tack Carro Linn och Ada som har gästblogat medans jag varit borta, skit snällt.
Här ligger vi mest på stranden hela dagarna. Spelar vollyboll med killar som bor här. Alla har värsta magrutorna, skit najs fan. Och eftersom jag är blond pratar massa med mig, haha nu låter det som att jag skryter man vafan, i sverige är ju massa blonda, här är man lite unik lixom. På kvällarna röker vi vattenpipa eller går ut.
Har inte sagt vilka som är här men det är ju: Jag och min familj, asså jag andreas mamma och pappa. Sen min farmor och hennes kille Thed. Sen mina kusiner Johanna och Julia och sen min halvkusin Jocke. Sen deras föräldrar, Ann-sofi och Janne.

Jag njuter säger jag bara, men saknar er där hemma... "/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0