" 'afrika cuin' eller hur de nu stavas" hahahaha elin

Africa queen*
Såg bara kommentaren du skrev o börja as garva ;) <3

Måste ju säga att det är synd att du inte var på eriksdalsbadet,
för ska jag berätta vad som hände?

Carl o Alex crazy tog Emmas linne o doppa de i vattnet o Carl låg ner
på marken, jag såg min chans att knuffa i honom,
okej bara skrämmas lite :$
Men han upptäckte mig och när jag skulle gå där ifrån
SÅ drar Alex och Carl mig till poolen,
nu kan du ju bara gissa vad som hände ? jag blev i knuffad -.-
jag saknar dig rejält älskling <3

Till er alla andra som inte orkar de läsa de ointressanta
så vill jag bara säga fortsätt läsa elins blogg o läs gärna min o linns :) <3
--> http://linnochcarolines.blogg.se <--

Skönt med sommarlov va ?
Jag har redan gått ett helt år på kunskap, är sjukt glad att jag valde den.
fått så mycket nya fina vänner, och fått tillbaka mina gamla underbara,
tillexempel elin ;) <3

näe nu ska ja börja avsluta, som sagt har jag blivit hundvakt åt florens nu,
synd att du inte kan va ute med alle o florren med mig den här gången :/
jag älskar dig elanpelan ! :D


fyfan jag bjuder verkligen på mig själv nu ....
// CAROLINE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0