Ada gästbloggar

Hej alla elins läsare! Jag kommer att gästblogga lite här på elins blogg medans hon är i Tunisien. Är fett avundsjuk på henne fast det är ju inga skoldagar kvar så det är ju ändå rätt najs. Jag vet inte om jag kommer att hinna gästblogga så mycket men jag ska försöka.

Idag spelade jag iallafall fotbollsmatch. Vi mötte hammarby som ledde serien och vi vann med 7-1 ren utklassning!  Vi spelade skit bra även fast Elin inte var med och inte våran målvakt Petra. Eftersom att vi vann den här matchen så leder vi serien! najs va?


bild på vårt lag för typ 2 elr 3 år sedan, elin är såå himla söt på den här bilden!

/ Ada

Postat av: afrika cuin :D

eller hur et nu stavas... haha vem stog i mål när ni mötte bajen ? :) // er Elin

2010-06-09 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0