ur linnochcarolines.blogg.se

Jag har precis duschat. Var i långsjön med Elin idag som sagt. Hahah fan vilken fail hon gjorde. Vi satt vid en klippa vid vattnet och efter att vi hade badat så skulle vi byta om och gå till stranden istället. Så när jag satte på mej skorna så tappa elin plötsligt sin mobil och den åker ner för berget och elin ba "fuck!" så springer hon ner med handduken runt sig och väskan i handen. och så stannar mobilen vi en liten utåtgrej på berget men då ramlar elins vattenflaska ur väskan och landar på mobilen så mobilen fortsätter rulla ner för berget. och då får hon panik och kastar av sig handduken och springer och så ramlar mobilen i och elin kastar sig i vattnet med väskan. och hon kollar på mej med värsta ledsna blicken och kastar upp väskan och skriker "hjälpt mej" hahha så mobilen hittade vi inte för den sjönk ner långt ner. allt detta tog typ 5 sekunder x) stackarn och rev upp armen och fick värsta djupa såret i foten. klant hon är asso! jag garvar när jag tänker på det här!

Fan säger jag bara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0