saknar Gothia!

Jag är så sjukt trött. Somnade vid 4 inatt och vaknade 2, sitter fortfarande i pyamas. Idag ska jag inte göra någonting alls. Bara jag och min data idag. Ska berätta lite om Gothia nu fast jag egentligen inte orkar..
Vi bodde på en skola där det bara var vårt tjejlag och 12 till killag, sjukt nice! Vi bodde med Svenskar Engelsmänn Danskar och Colombianer. Engelsmännen var roligast haha. Saknar redan Jake och Mason. Matcherna gick väl inte perfekt direkt, vi åkte ut redan i b slutspel. Men va hade kul som fan i alla fall! Liseberg, disco, minigolf, bad, mini djurpark, kolla fotboll, gå i stan och massa mer. Träffade också massa roliga männsikor som jag kan lägga upp lite bilder på senare om jag pallar. Om ni vill se massa kort från Gothia är det bara att kolla facebook, där finns några hundra kort.


Du gjorde resan extra speciell


Postat av: Lizzie :)

är det han du snackade om ?:O

2010-08-09 @ 00:38:12
Postat av: Jakubmariann

Nice site keep it up

2011-01-30 @ 17:58:53
URL: http://jakubmariann.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0