ö

Vi vaknade av alarm hoss Linn klockan 8. Har aldrig gått upp så tidigt på hela lovet, det var hemskt! Sen åkte jag och linn med min familj och mina kusiner till någon ö någon stans och badade och solade. Det var skönt och mysigt men jag har bränt mig som en tomat på kinderna... Sen åkte vi hem och jag fixade mig as snabbt och sen gck jag till örby B&K och kollade på final-matchen med Linn Sara och Johanna. Sara och Johanna åt men jag och Linn tog bara glass. Mickan kom också lite senare. Hon kom precis hem från Grekland så det var kul att få träffa henne och höra om alla killar hon träffat där. Matchen gick tillslut till Spanien som jag tror alla vet. Fan vad fult Holland spelade, men rätt lag vann i alla fall enligt mig. Nu ska jag lägga mig snart, är sjukt trött.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0