next: Täby

Nu har jag varit vaken i några timmar men inte pallat blogga, men nu ska jag vara duktig. Jag gillar att blogga men känner mig en aning tom och har därför inte orkar. Idag hade jag tänkt att göra något med min dag i alla fall och inte bara sitta hemma, så om ca 2 timmar ska jag åka till Rebecca i Täby. Innan det ska jag åka och ta någon spruta, hoppas jag inte svimmar... Ska troligen också sova hos Rebecca, brukar alltid göra det när vi träffas. Hörs från hennes data troligtvis. Chao

blandat från gbg, alla finns även på fb


Engelsmännens välkommnande, gilla gilla gilla


Flum ride, åkatraktionen(?) med mäst minnen


Anton till vänstrer! och nej han har inte färgat håret.


Någon tysk jätte vi träffade på skolan där vi åt, 2,12 meter


flum ride


Postat av: Tomaslotte

Great site keep up the good work

2011-04-16 @ 11:39:07
URL: http://tomaslotte.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0