tagen ur linnochcarolines.blogg.se ( med några små ändringar)

hej jag är klantig

Det här är en sak om mig, som ni kanske inte visste som ofta stämmer..
Jag gör illa mig minst en gång varje termin, men den här terminen har jag klarat mig utan något hemskt vad jag minns, så kommer den här dagen, när det är 2 dagar innan skolavslutning och
min tumme har hoppat ur led typ.

Så nu har jag gjort det igen, jag har fått en tumme som hoppat ur led, hur i helvete ska jag åka skidor med den?
Fuck my life -.-




När jag och Carro hade sagt hejdå till Linn träffade vi lite kompisar på gården och va där en stund. Kom hem nu och kollar tv. Carro den klanten gjorde illa sig igen som vanligt, som det står där uppe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0