svar på frågestunden

Postat av: amanda östergren

1: Tycker du att du är en bra vän, och varför?
2: Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
3: Tycker du själv att du är populär?
:) <3

Svar: 1: Jag tycker att jag är en bra vän. Vet inte riktigt varför men mot mina närmsta vänner skulle jag göra vad som hälst för att ni skulle må bra. Skulle offra mitt liv för er.
2: Jag är inte speciellt nöjd med något på mig. Helheten trivs jag i men klart jag skulle vilja ändra saker.
3: Jag ser mig själv inte som en tönt men inte så populär häller. Jag ser mig själv populär i mina vänners ögon och det räcker för mig!

Postat av: Andrea Hedenstedt

1: Vem är den snyggaste killen du känner?
2: Vem är den snyggaste tjejen du känner?
3: Vad gillar du mest med dit utseende?
4: Tycker du att du är bäst på fotboll eller innebandy?
5: Varför är du så jävla snygg? <3


Svar: 1: Svår fråga! Tycker alla är snygga på olika sätt. Klädstilen gör ju sjukt mycket men ansiktet, kroppen och håret måste också va snyggt för att vara perfekt och nästan ingen kille har alla dom delarn. Och om dom har är dom ändå idioter. Har inget svar på den frågan.
2: Nästan samma svar som ovan men du är en av dom snyggaste tjejerna jag känner gumman!
3: Kan inte peka ut något med mitt utseende som jag gillar mäst. Skulle vilka ändra något litet på alla mina kroppsdelar.
4: Shit vilken svår fråga.. Fotboll tror jag men det är nog för att jag är en av dom bästa i mitt fotbollslag, det är jag inte i innebandyn. Men spelar i förstalaget i båda sporterna i alla fall. Fotboll tror jag blir svaret, men det är lixom så olika spelsätt..
5:Hahaha sluta snygging! Men tack! <3

Postat av: anonym

Är du oskuld?

Svar: Japp det är jag och känner ingen brodska att bli av med den häller.
 
Postat av: maja

1: när fick du din mens'?
2: hur långt har du gått med en kille?
3: bh storlek?

Och du är hur söt som helst och skit fin blogg :)

Svar: 1: Jag fick min mens väldigt tidigt. Urväcklades dels väldrigt tidigt med allt. Alltid varit lång också men nu när alla andra blivit långa, speciellt killar, börjar jag känna mig kort.. Men jag fick i alla fall min mens på sommarlovet 4:an till 5:an.
2: Hånglat och smekt lite överallt...myst lixom.
3: Ämm.. asså jag vet inte exakt men om det är med puch-up passar 75 C perfa. Men kan också ha B.
Tack super mycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0