Sen uppdatering idag!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte hunnit suttit vid datan något alls idag eller igårkväll. Men nu ska jag berätta vad jag gjort i helgen! Igår när jag va hos Becca i Täby va vi hemma hos hennes kompis med några först. Inte så kul men sen åkte vi hem till Becca istället och mös med film hos henne. Det va mycket mysigare ända fram till att Becca hade snackat med några killar om att ses så då va det bara att följa med henne ut i kylan och dö. Sen kom vi hem igen och kollade på en till film. Den såg jag 5 min av och sen däcka i hennes soffa. Vaknade vid 12 och då va det bara att skyna sig hem. Idag har jag varit matchvärd till en damlagsmatch. Det va faktiskt ganska kul. Vi fixade sargen och lite sådär samtidigt som vi fick se en rolig match. Älvsjö förlorade tyvär men det va kul i alla fall. Nu hela kvällen har jag faktiskt pluggat. I flera timmar men det känns bra för jag ligger efter som fan tyvär. Nu ska jag lägga mig för mitt huvud dör efter allt plugg!

jag just nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0