mobilblogg

Min första mobilblog faktiskt men det är för att det inte går från min. Nu lånar jag farsans. Jag har en experia mini pro, om någon vet hur man gör med en sån om man vill blogga kan gärna lägga in en kommentar. Just nu sitter jag med min lillkusin och storebror och kollar herrypoter. Vi spelade nyss wee som julia fick i julklapp. Själv fick jag bland annar : pengar, en jacka, parftm, ansiktsprodukter, smycken, justin bieber tavlor och en sminkkurs. Är supernöjd med mina julklappar. Hoppas jag att alla är. Idag har jag kollat kalle anka och allt det där, ätit två julbord och haft snöbollskrig. Sen kom ju tomten också såklart. Igår när vi kom hit chillade vi bara hela kvällen, precis vad jag ska göra nu! GOD JUL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0