Måndag den 20 December, 10:31

Andrea den jäveln ringde och väckte mig vid halv 10, fast jag tänkte gå upp först två timmar efter. Den jäveln!
Hon ska iväg och träffa en speciell kompis nu innan skolan så hon kom till mig innan så jag fick önska henne lycka till! Men sen när hon skulle gå till bussen ville jag ta en liten morgon promenix så jag hängde med henne till bussen och sen gick jag hem igen. Nu sitter jag i min varma säng och vet inte om jag ska sova lite till eller fixa mig. Blir nog på att fixa mig tror jag. Sen vid kvart över tolv åker jag till skolan. Slutar vid 2 och då ska jag åka med Andrea till Globen och göra ett ärende. Efter det ska jag och Carro slå in julklappar hos Albins matte. Tjänar 500:- var så det är ju rätt najs. Lägger kanske inte lite dagens outfitt och sådär sen eftersom jag har rätt chill morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0