Lördag den 18 December

En vecka kvar till JUL! LÄNGTAR SÅ MYCKET cxgpoahesrodaijdgäljädgklas!!!!!.. hehe va tvungen att få av mig det. Men jag älskar verkligen julen. Man är med dom man älskar mest, äter god mat och det bästa, julklappar! Älskar att både ge bort och få julklappar! Själv åker jag alltid till Oskarshamn över julen eftersom nästan hela min släckt bor där. Längtar skit mycket!

Men nu tillbaka till det jag tänkte skriva om.
Jag och Becca vaknade vid halv 12 idag och kollade på en film. Sen fixade vi oss och nu har Becca åkt hem. Om ca 2 timmar ska jag iväg till några kompisar och äta middag. Lägger in outfitt sen. Nu måste jag fixa håret, PUSS

Love u darling


Postat av: Andrea

tänkte först skriva: hahha som ett barn på julafton.. sen så.. a du är ett barn på julafton :D <3

2010-12-18 @ 17:30:18
URL: http://aandrrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0