är så otroligt trött på dig






Rubriken har inget med inlägget att göra.

Om ca 5 min ska jag åka och spela innebandymatch. Därför jag laggt ut lite random innebandy bilder. Vi ska möta värmdö och hoppas vi vinner. Förra helgen gick ju inge vidare med 2 förluster. Så idag ska jag inte säga att jag tror vi vinner men jag är taggad som fan!
Nu har vi spelat 17 matcher tror jag. Förlorat 2, en oavgjord och rästen vinster! Känns ändå bra även om vi kunnat gjort bättre! Men vi hörs efter matchen. Önska mig lycka till!


Postat av: Amanda

Svar: Det är lugnt.. Nej du är inte patetisk vi tjafsar bara om så jävla onödiga saker som egentliegn är missförstånd. Och menar du mig på din rubrik?...

2010-12-04 @ 14:36:17
URL: http://amandaostergren.blogg.se/
Postat av: cissi

Bussigt..:)

2010-12-06 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0