Andrea Hedenstedt

Nu är det såhär att jag har en kompis som heter Andrea som är sjukt duktig på att sjunga. Hon har laggt ut två videos på henne och jag tänkte visa en av dom, den andra hör man inte henns så myckt enligt mig. Men nu vill jag att alla ska gå in på hennes blogg och kommentera att hon ska lägga ut en lite mer vågad video. Ni vet mer höga toner och så. Jag peppar henne också såklart eftersom hon är så sjukt duktig men hon är lite blyg. Hjälp mig att hjälpa henne gott folk!
  


Tänkte visa lite bilder på min älskling också:


Postat av: Andrea

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiieee <3

VAD GULLIG DU ÄR <3

2010-12-18 @ 17:31:02
URL: http://aandrrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0