plugg+match


Idag när jag var i skolan fick jag göra massa tester för att dom tror att jag har dyselekxil, eller hur det nu stavas. Så om jag stavar fel mycket här i bloggen vet ni nu varför. Efter skolan gick jag ut med Albin och sen nästan dirket iväg till match. Vi mötte bajen och vann med 1-2, rolig match! När det bara var ca 3 min kvar av matchen var jag i närkamp med en tjej och jag minns inte vad som hände exakt men det slutade med att hon var i luften och jag låg på marken, när hon landade fick jag hennes nedre rygg rakt på tinningen. Fick en lätt hjärnskakning och kunde inte spela matchen ut. Mår dock bra nu. Efter matchen skulle jag åka direkt till NRJ, men efter den lilla olyckan mådde jag för dåligt för det. Stannade istället en stund och sen åkte hem och duscha. Åkte sen tillbaka till Liseberg för att kolla min brorsas match, den gick inte lika bra. Nu ska jag försöka läsa lite så kan inte skriva mer. PUSS 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0