plugg frissan och träning

Idag har jag inte hunnit blogga något men nu ska jag försöka uppdatera lite.
Idag har jag varit i skolan. Känns faktiskt helt okej att vara tillbaka i plugget, kanske för att det bara gått mindre än en vecka men i alla fall. Efter skolan åkte jag och klippte mig. Jag klippte mer än 10 cm så nu är det kort, men jag gillar det. Sen slingade jag också ljusare så nu är det lagon ljust tycker jag. Vet ni vad jag kom på idag, jag är ljusast i mitt gäng. Haha det har jag aldrig varit bara för att Amanda den jäveln varit superblond förut, fast nu är hon mörkgårigast i vårt gäng. Vad töntligt det låter att jag kallar det vårt gäng, men vafan, der är ju det!
När jag kom hem från frissören priade vi pappa som fyllde år idag. Sen senare på kvällen träffade jag Ina en stund och sen ca klockan 8 skulle jag och Linn ut och springa. Men det blev tyvär inge spring för jag hade ätit en timme innan, smart smart Elin! Så jag fick håll såklart. Men det slutade med att jag och Linn tog en promenad och körde lite fys och styrka. Skit skönt! Måste vi göra om Linn!

Outfitt idag

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0